1. Tarifele sunt exprimate în RON, pe persoană, pe sejur de minim 4 nopți și includ mic dejun, acces la piscina exterioară cu apă termală, sală de sport, acces parcare și internet wi fi.
2. Tariful de noapte suplimentară include mic dejun, acces la piscina exterioară cu apă termală, sală de sport, acces parcare și internet wi fi.
3. Supliment prânz/cină servite a la carte: 100 RON/pers/zi
4. Ofertă valabilă cu intrare obligatorie Duminică și ieșire Vineri!
Nu sunt prezentate politici speciale.
1. Copiii cu vârsta de până la 7 ani beneficiază de cazare gratuită și mic dejun dacă nu se solicită pat suplimentar.
2. Copiii cu vârsta între 7 și 14 ani cazați în pat suplimentar achită 120 RON/noapte. Tariful include TVA, taxa locală, cazare, mic dejun, acces la piscina exterioară.
3. Copiii cu vârsta de peste 14 ani achită integral tarifele de cazare și mic dejun ale unui adult.
4. Tariful pentru mic dejun este de 50 RON/persoană.
5. Tariful unui pat suplimentar este de 120 RON/noapte, mic dejun și taxe incluse.
6. Camerele Standard sunt destinate pentru maxim 2 adulți și un copil cu vârsta mai mica de 7 ani, cazat cu părinții, fără pat suplimentar.
7. Pentru camerele Deluxe în regim Triplu se va adauga un pat suplimentar, pliant pentru copii cu vârsta cuprinsă între 7 și 14 ani.
8. Pentru camerele Superior și King în regim Triplu nu există posibilitatea de a se adauga pat suplimentar, pliant. Copii cu vârsta cuprinsă între 7 și 14 ani vor fi cazați în cameră cu părinții, fără pat suplimentar, la tariful de 60 RON/noapte.
9. În camerele Executive, capacitatea maximă de cazare este de 3 persoane adulte sau familii cu 2 adulți și 1sau 2 copii.
10. Apartamentele Junior Suite și apartamentul Romantic Suite sunt destinate pentru maxim 4 adulți sau 2 adulți și 1 sau 2 copii.
11. Apartamentele President Suite au o capacitate maximă de cazare de 4 persoane (4 adulți sau 2 adulți și 1 sau 2 copii).
Nu sunt prezentate politici speciale.
1. Reclamațiile privind cantitatea și calitatea serviciilor se vor formula în scris de către turist și se vor depune la recepția hotelului înainte de terminarea sejurului. Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.
2. Serviciile suplimentare precum și contravaloarea eventualelor pagube înregistrate în inventarul camerelor vor fi achitate de către turist direct la recepția hotelului.