1. Tarifele (exceptând perioadele de Sărbători) sunt exprimate în RON, pe persoană, pe sejur de minim 5 nopţi şi includ TVA, fișă cont (50 RON /zi /persoană, menu a la carte) și tratament: 2 proceduri/zi /persoană.
2. Taxa hotelieră se achită direct la recepție: 1.50 RON adult/zi, 0.50 RON/copii cu vârsta peste 6 ani, studenți, pensionari/zi și taxa salvamont 5 lei /persoană/sejur.
3. Tariful de noapte suplimentară include TVA, fișă cont (50 RON /zi /persoană, menu a la carte) și tratament: 2 proceduri/zi /persoană.
4. Pentru sejururi mai lungi de 6 nopți, în intervalul perioadei afișate, tariful de noapte suplimentară se înmulțește cu numărul de nopți dorite.
5. Tariful pentru acces la SPA (saună uscată finlandeză, saună cu infraroșu, jacuzzi și salină) este de 30 RON/adult/zi.
Check-in: Ora 16:00
Check-out: Ora 12:00
Nu sunt prezentate politici speciale.
1. Copiii cu vârsta până la 5.99 ani beneficiază de gratuitate la cazare (fără pat suplimentar). Pentru pat suplimentar, dacă există disponibilitate, se achită 25 % din contravaloarea unui loc de cazare.
2. Copiii cu vârsta cuprinsă între 6 şi 12.99 beneficiază de gratuitate la cazare (fără pat suplimentar si mic dejun). Pentru pat suplimentar, dacă există disponibilitate, achită 50 % din contravaloarea unui loc de cazare.
3. Copiii cu vârsta peste 14 ani achită 100% din contravaloarea unui loc.
4. Copiii peste 12 ani sau oricare a-3-a persoană în cameră, achită 50% din valoarea unui loc de cazare și se asigură pat suplimentar.
5. Tariful pentru accesul la SPA este de 15 RON/copii (6-14 ani/zi/2 ore).
1. Pentru turiştii însoţiţi de animale de companie, numai cu carnet de sănătate, se percepe o taxă în funcție de talia acestuia între 10% - 20 % din valoarea unui loc de cazare pe zi.
1. Serviciile suplimentare, precum și contravaloarea eventualelor pagube înregistrate în inventarul camerelor, vor fi achitate de către turist direct la recepția hotelului.
2. Reclamațiile privind calitatea și cantitatea serviciilor prestate se vor formula în scris de către turist și se vor depune la recepția hotelului înainte de terminarea sejurului. Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.