1. Tarifele (exceptând perioadele de Sărbători) sunt exprimate în RON, pe persoană, pe sejur de 5 nopți și includ TVA, pensiune completă, tratament: 1 consultaţie medicală iniţială, 3 proceduri/persoană/zi., acces gratuit la piscine, șezlong și sală de fitness.
2. Pentru sejururi mai lungi de 5 nopţi, în intervalul perioadei afişate, tariful de noapte suplimentară se înmulţeşte cu numărul de nopţi dorite.
3. Tariful de noapte suplimentară include TVA și pensiune completă, tratament: 1 consultaţie medicală iniţială, 3 proceduri/persoană/zi., acces gratuit la piscine, șezlong și sală de fitness.
4. Taxa de stațiune se achită la recepția hotelului.
Check-in: Ora 12.00
Check-out: Ora 12.00
În cazul în care în ultima zi de sejur, spațiile de cazare vor fie eliberate după această oră, dar cel târziu până la ora 18.00, turistul trebuie să plătească 50% din contravaloarea camerei la tarif de recepție.
Nu sunt prezentate politici speciale.
1. Copiii cu vârsta până la 1.99 ani beneficiază de gratuitate la cazare și servicii de masă.
2. Copiii cu vârsta cuprinsă între 2 și 11.99 ani:
a) beneficiază de gratuitate la cazare, dacă nu se solicită pat suplimentar și achită serviciile de masă:
- 100 RON/copil/zi pentru demipensiune.
b) tarif pat suplimentar cu demipensiune:
- 152 RON/copil/zi în perioada 02.01-31.03.2022 si 15.10-23.12.2022;
- 164 RON/copil/zi în perioada 01.04-14.06.2022 si 15.09-14.10.2022;
- 177 RON/copil/zi în perioada 15.06-14.09.2022.
3. Un copil cu vârsta cuprinsă între 12 și 17.99 ani achită:
a) tarif pat suplimentar cu demipensiune:
- 232 RON/copil/zi în perioada 02.01-31.03.2022 si 15.10-23.12.2022;
- 244 RON/copil/zi în perioada 01.04-14.06.2022 si 15.09-14.10.2022
- 257 RON/copil/zi în perioada 15.06-14.09.2022.
Nu sunt prezentate politici speciale.
1. Serviciile suplimentare, precum și contravaloarea eventualelor pagube înregistrate în inventarul camerelor, vor fi achitate de către turist direct la recepția hotelului.
2. Reclamațiile privind calitatea și cantitatea serviciilor prestate se vor formula în scris de către turist și se vor depune la recepția hotelului înainte de terminarea sejurului. Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.
3. Este interzisă folosirea aparaturii de gătit sau de încălzit, în camerele de hotel.
4. Este interzisă consumarea de alimente sau băuturi achiziționate din altă locație în restaurantul hotelului.
5. Este interzisă părăsirea restaurantului cu alimente sau deținerea de alimente perisabile în camera de hotel.