Pentru a-ți oferi o experiență de navigare personalizată, folosim cookies. Pentru mai multe informatii și modul cum le folosim, te rugăm citește Politica de confidenţialitate şi cookies a site-ului.

Am înțeles!
Ai fost dezabonat de la newsletterul BalneoMedica.ro! ÎNCHIDE
Te-ai abonat cu succes la newsletterul BalneoMedica.ro! ÎNCHIDE

Termeni şi Condiţii

Vă rugăm să citiţi cu atenţie aceşti termeni şi condiţii contractuale înainte de a utiliza pagina de internet www.balneomedica.ro.


I. Site.

Balneomedica.ro este un site operat de Top Travel Office SRL (Compania) cu sediul în Bucureşti, Bulevardul Dacia nr. 20, birou HDR2, etaj 5, sector 1. Vă rugăm să notaţi că toată corespondenţa privind Serviciul de Relaţii cu Clienţii va trebui trimisă la această adresă.


II. Acceptarea Termenilor şi Condiţiilor


III. Serviciile balneomedica.ro. 

Scopul site-ului balneomedica.ro este de a vă ajuta în planificarea sejurului sau a călătoriei dorite prin numeroasele oferte de cazare şi articole de informare din şi despre toată România.


IV. Obligaţiile părţilor

Utilizatorul:

Confirmă că are întreaga putere legală sau că este capabil să îşi asume obligaţii legale, având în vedere că prin acceptarea acestor Termeni şi Condiţii, Utilizatorului îi revine întreaga responsabilitate financiară referitor la utilizarea Sistemului.

Se angajează să folosească Sistemul exclusiv pentru rezervarea sau cumpărarea biletelor de cazare si pachetelor turistice, în condiţii legale, evitând orice acţiune rău intenţionată menită să îi aducă (Utilizatorului) foloase necuvenite.

Nu va face rezervări folosind identităţi false sau sa plătească pentru aceste rezervări cu carduri de credit pentru care nu deţine acceptul titularului de a le folosi.

Compania:

Se angajează să ofere servicii la cele mai înalte standarde tuturor Clienţilor ce apelează la serviciile sale, fie prin intermediul site-ului www.balneomedica.ro, fie prin intermediul Call Center-ului.

Va face tot posibilul pentru a remedia eventualele defecţiuni survenite în cadrul Sistemului în cel mai scurt timp.

Va reprezenta Utilizatorul în relaţia cu hotelierii; totuşi, Utilizatorul va avea dreptul de a contacta direct unitatea de cazare în vederea rezolvării cerinţelor sale, înţelegând că soluţia adoptată este răspunderea sa şi nu implică în nici un fel Compania.


V. Informaţiile publicate pe Site

Top Travel Office SRL oferă prin intermediul balneomedica.ro informaţii cu titlu general, cu scop consultativ. Vă rugăm notaţi că informaţiile publicate pe Site pot fi modificate oricând. 

Textele, imaginile şi facilităţile prezentate sunt oferite de către hoteluri şi preluate de pe site-urile proprii, unităţile de cazare purtând răspunderea pentru veridicitatea datelor.

Balneomedica.ro. nu garantează că informaţia de pe Site (incluzând, dar fără limitare, tarifele, descrierile sau datele) nu poate avea erori sau lipsuri, dar vom depune tot efortul să corectăm erorile (corectabile) de îndată ce ne sunt aduse la cunoştinţă.

De asemenea, Balneomedica.ro nu poate fi făcut responsabil pentru eventualele inadvertenţe apărute pe site şi nu poate fi ţinut răspunzător pentru calitatea serviciilor de cazare şi masă prestate de hoteluri. Orice reclamaţie în acest sens se va depune de către turist direct la recepţie.


VI. Obligaţiile utilizatorului

Sunteţi de acord să respectaţi următoarele obligaţii incluzând (fără a se limita):

- responsabilitatea financiară pentru toate tranzacţiile efectuate în contul sau numele Dvs;

- aveţi vârsta peste 18 ani şi capacitatea legală de iniţia acţiuni juridice;

- garantarea veridicităţii datelor furnizate despre Dvs. sau membrii familiei Dvs;

- neutilizarea Site-ului în scopuri speculative, a generării de rezervări false sau frauduloase;

- interzicerea transmiterii materialelor politice, pornografice, rasiste sau a altor materiale care contravin legii;

- obligativitatea de a nu altera, copia, transmite, distribui, vinde, afişa, licenţia sau reproduce conţinutul Site-ului cu excepţia utilizării în scop personal şi necomercial a unei singure copii a informaţiei conţinută în Site.


VII. Limitarea răspunderii

Responsabilitatea privind corectitudinea şi acurateţea datelor turiştilor, datelor de contact, cărţilor de credit sau a datelor de facturare utilizate în efectuarea unei rezervări îi revine în totalitate Utilizatorului, Compania neputând fi trasă la răspundere în cazul în care Utilizatorului i se aduce un prejudiciu ca urmare a nerespectării acestei prevederi.


Anumite tarife promoţionale disponibile pe site-ul www.balneomedica.ro.ro sunt supuse anumitor condiţii speciale de rezervare. Această regulă se aplică în special Pachetelor Early Booking ce trebuie rezervate şi achitate integral în avans şi care nu sunt rambursabile.


Responsabilitatea privind corectitudinea şi acurateţea datelor pasagerilor, datelor de contact, cărţilor de credit sau a datelor de facturare utilizate în efectuarea unei rezervări îi revine în totalitate Utilizatorului, Balneomedica.ro neputând fi trasă la răspundere în cazul în care Utilizatorului i se aduce un prejudiciu ca urmare a nerespectării acestei prevederi.


BalneoMedica.ro nu este direct răspunzătoare şi nu i se pot pretinde despăgubiri în cazul refuzului la îmbarcare pe fondul neprezentării la timp la zbor, conform regulamentelor în vigoare (120 minute în cazul zborurilor externe şi 90 minute în cazul zborurilor interne) sau a unor probleme legate de documentele personale (depăşirea valabilităţii documentului de identitate, lipsa vizei de intrare în ţara de destinaţie sau de escală, paşaport cu interdicţie, viză falsă, lipsa declarațiilor notariale și/sau a cazierului în cazul însoțirii de minori etc.), responsabilităţile cu privire la obţinerea informațiilor referitoare la documentele necesare pentru formalităţile de călătorie precum și a deținerii respectivelor documente la momentul zborului revenindu-i în exclusivitate pasagerului.


Unele Companii Aeriene pot cere informaţii suplimentare cu privire la pasager (API) sau înregistrarea pasagerului (check-in) cu 15 zile până la 8 ore înainte de zbor, nerespectarea acestor proceduri putând atrage penalizări din partea liniilor aeriene respectiv refuzul la îmbarcare. Balneomedica.ro va lua toate măsurile pentru a informa pasagerul cu privire la aceste proceduri atât înainte de confirmarea biletului cât şi ulterior confirmării, punându-i la dispoziţie mijloacele necesare pentru completarea formularelor cu informaţii suplimentare și nu poate fi trasă la răspundere în cazul în care pasagerul nu completează informaţiile personale corect şi în timp util.


Anumite tarife promoţionale disponibile în sistemul de rezervare www.balneomedica.ro sunt supuse anumitor condiţii speciale de rezervare şi emitere. Această regulă se aplică în special biletelor de avion ce trebuie rezervate şi achitate cu cel puţin 7 şi 14 zile în avans (advanced purchase) sau celor cu emitere obligatorie în termen de maximum 24 de ore sau chiar în ziua efectuării rezervării (instant purchase). Nerespectarea acestor condiţii de rezervare poate influenţa tariful final al biletului. În astfel de condiţii, BalneoMedica.ro îşi rezervă dreptul de a anula orice rezervare făcută cu exact 7 sau 14 zile înainte de data plecării şi nu îşi asumă responsabilitatea pentru nerespectarea termenului de emitere dat de liniile aeriene, motivat prin depăşirea termenului de cumpărare a biletului specificat în condiţiile tarifare.


VIII. Anulări şi modificări

În cazul în care doriţi anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achiziţionat (şi Hotelierul permite acest lucru), este responsabilitatea Dvs. de a informa în scris sau telefonic Balneomedica.ro despre intenţiile Dvs. În anumite cazuri este posibil să nu puteţi anula/modifica anumite servicii turistice sau va trebui să respectaţi anumite cerinţe pentru aceste acţiuni.

Balneomedica.ro sau Hotelierul acceptă toate formele de cereri scrise.

Balneomedica.ro sau Hotelierul nu pot anula/modifica serviciul turistic înainte de a primi cererea Dvs. fermă. Puteţi anula rezervarea Dvs. prin intermediul Site-ului în concordanţă cu termenii şi condiţiile Hotelierului.

În eventualitatea modificării unei rezervări (incluzând, dar fără a se limita, anulări, restituiri de sume, schimbări de nume), BalneoMedica.ro îşi rezervă dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din această acţiune. Aceste taxe diferă faţă de taxele impuse direct de către Hotelier.

În cazul în care doriți anularea sau modificarea biletului de avion rezervat sau achiziționat (și Furnizorul de Servicii Turistice permite acest lucru), este responsabilitatea turistului de a informa în scris sau telefonic Balneomedica.ro despre intențiile dumneavoastră. În anumite cazuri, este posibil să nu se poată anula/modifica biletele de avion sau să trebuiască respectate anumite cerințe pentru aceste acțiuni.

Balneomedica.ro sau Furnizorul de Servicii Turistice acceptă toate formele de cereri scrise. Balneomedica.ro sau Furnizorul de Servicii Turistice nu pot anula/modifica biletul de avion înainte de a primi cererea fermă din partea turistului. Se poate anula/modifica rezervarea biletului de avion doar în concordanță cu termenii și condițiile Furnizorului de Servicii Turistice.

În eventualitatea modificarii unui bilet de avion (incluzând, dar fără a se limita, anulări, restituiri de sume, schimbări de nume), Balneomedica.ro își rezervă dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din această acțiune. Aceste taxe diferă față de taxele impuse direct de catre Furnizorul de Servicii Turistice.

În caz de forță majoră și nu numai, compania aeriană poate anula sau întârzia zborul, precum și să anuleze rezervarea fără a notifica în prealabil Pasagerul, urmând ca banii să îi fie restituiți pasagerului sau să i se propună noi variante de zbor. În toate aceste cazuri, pasagerul fie va fi informat direct de compania aeriana, fie de către reprezentanții Balneomedica.ro.


IX. Efectuarea rezervării,  metode de plată şi emiterea documentelor de calatorie.

1. Căutare Cazare

Utilizatorul va putea căuta cazare care să îndeplinească criteriile sale, utilizând formularul de căutare, prin alegerea destinaţiei sau direct a hotelului, selectarea perioadei dorite (Sosire – Plecare), a tipului şi numărului de camere dorit şi apăsarea butonului <REZERVĂ ACUM>!

De asemenea, Utilizatorul va putea căuta și rezerva bilete de avion. Rezervarea biletelor de avion se poate face prin intermediul Call Center-ului. Orice rezervare efectuată pe site sau telefonic prin call center, se supune acceptării prezenților termeni și condiții, precum și condițiilor speciale impuse de companiile aeriene.

Pentru anumite zboruri (low cost, combinații de companii aeriene de linie și low cost, alte combinații de zboruri), rezervările nu se pot confirma pe site. Utilizatorul trebuie să transmită o cerere de rezervare la adresa de e-mail , cerere ce va fi luata în analiză de unul din consultanții Balneomedica.ro. Aceștia vor transmite în scris oferta ce va include disponibilitatea locurilor și tariful biletelor care se pot confirma la momentul respectiv.


2. Completarea unui formular cu datele sale personale. 


3. Confirmarea rezervării

Utilizatorul primeşte confirmarea preluării solicitării de rezervare la adresa de e-mail specificată anterior. Confirmarea include: numărul rezervării, informaţii despre hotelul ales, perioada sejurului, costul total al rezervării şi metoda de plată.  

Utilizatorul este obligat să citească şi să accepte acest statut, precum şi să-şi însuşească informaţiile privind condiţiile de plată.

Parcurgerea tuturor paşilor prezentaţi  vor fi obligatorii pentru rezervarea unui sejur online.

Costul total al sejurului este exprimat fie în RON fie în EUR, în funcţie de fiecare hotelier în parte şi  poate include: cazare, masă şi taxele locale.

Confirmarea unei rezervări are loc după verificarea disponibilităţii pentru perioada solicitată de către unul din consultanţii noştri în turism şi blocarea camerei de către unitatea de cazare, pentru maxim 48 de ore.

După primirea solicitării de rezervare, Balneomedica.ro poate contacta Clientul în vederea verificării datelor sale personale şi pentru a confirma oferta. Dacă acest contact nu va fi posibil, Compania nu va putea fi trasă la răspundere pentru efectuarea rezervării în condiţiile expuse în rezervare.


4. Metode de plată

Pentru a cumpăra un sejur prin intermediul site-ului www.Balneomedica.ro sau prin Call Center-ul Top Travel Office SRL, Compania pune la dispoziţie patru metode de plată:

- Transfer bancar

- Depunere de numerar la orice casierie Banca Transilvania

- Card Bancar

- Tichete de vacanță.


Utilizatorul poate alege metoda de plată pe care o preferă în cadrul completării formularului cu datele sale personale înainte de transmiterea cererii de rezervare. 


Atunci când se alege opţiunea „Transfer bancar” ca metodă de plată, Utilizatorul se obligă să plătească către Top Travel Office SRL suma datorată în termen de 48 de ore de la efectuarea rezervării şi să trimită în cel mai scurt timp prin e-mail sau prin fax copia ordinului de plată sau a foii de depunere, respectiv să confirme telefonic trimiterea documentului şi să se asigure că documentul a fost recepţionat într-o formă lizibilă.

Achitarea unui serviciu prin transfer bancar se poate face numai după rezervarea respectivului serviciu, confirmarea tarifului de către Serviciul clienţi şi eliberarea unei Facturi proforme, într-unul din conturile:

Cont RON: RO06BTRLRONCRT0475689101

Cont EUR: RO53BTRLEURCRT0475689101


Transferul trebuie făcut pe numele şi prenumele Utilizatorului sau al turistului şi trebuie să includă numărul Facturii. Lipsa unor menţiuni clare pe ordinul de plată cu privire la numărul Facturii şi numele turistului poate duce la imposibilitatea identificării rezervării, situaţie în care Balneomedica.ro nu va putea fi trasă la răspundere pentru neconfirmarea rezervării în timp util. Voucherele pentru rezervarile efectuate prin intermediul transferului bancar sau a plăţilor în numerar vor fi emise de către Companie în ziua în care suma datorată va ajunge în conturile menţionate mai sus.

Comisioanele aferente plăţii prin transfer bancar vor fi suportate în întregime de către plătitor, Balneomedica.ro rezervându-şi dreptul de a nu emite Voucherul atâta timp cât întreaga sumă datorată nu se află în conturile de mai sus.

Atenţie! Hotelierii menţin rezervările pentru nu mai mult de 48 de ore de la momentul rezervării dar, în cazul unora, această perioadă se reduce la 24 de ore sau chiar mai puţin, în funcţie de data începerii sejurului. Depăşirea acestui termen presupune anularea rezervării Utilizatorului. Compania nu îşi asumă nicio responsabilitate privind anularea rezervărilor datorată întârzierilor în efectuarea plăţilor către conturile sale.


Pentru emiterea biletelor de avion, este necesară achitarea integrală a acestora. În momentul confirmarii telefonice sau în scris de către consultanții Top Travel Office SRL a disponibilității și a tarifului se vor comunica și termenele de plată împuse de companiile aeriene. Pentru rezervările de linie, cele mai multe companii aeriene solicită ca plata biletelor să fie făcută în maxim 24 până la 48 ore, timp în care compania aeriana garantează disponibilitatea locurilor, dar nu și a tarifelor, acestea putându-se modifica oricând până la emitere. Dacă plata nu este efectuată în intervalul comunicat, compania aeriană își rezervă dreptul de a anula biletele automat.

Pentru biletele low cost, nu se pot efectua rezervări fără ca plata să fie înregistrată în conturile Top Travel Office SRL. Nu se garantează rezervarea locurilor și a tarifelor comunicate în momentul cererii de rezervare. Acestea vor fi garantate doar după ce plata este efectuată și biletele sunt emise.

Între momentul efectuării cererilor de rezervare pe site sau telefonic, momentul achitării biletelor de avion și momentul înregistrării plăților, pot apărea modificări de tarife sau locurile pot să nu mai fie disponibile. În aceste situații, Balneomedica.ro va anunța pasagerii cărora le va fi comunicat următorul tarif sau li se vor propune variante noi de zbor care să satisfacă nevoile acestora.


5. Factura

Compania va elibera, pentru fiecare rezervare, o factură fiscală, folosind datele de facturare oferite de Utilizator. În cazul în care Utilizatorul nu specifică date de facturare separate, Compania va emite factura pe numele plătitorului.

Factura fiscală se emite în RON, indiferent de moneda în care a fost efectuată rezervarea, cursul aplicat pentru facturare fiind cursul Băncii Naționale a României (BNR) + 2% riscul valutar. 

Factura se trimite, prin e-mail (la adresa de e-mail oferită de Utilizator) .

Conform legilor în vigoare, factura se consideră original fără semnătura şi ştampila Companiei. Totuşi, în cazul în care Utilizatorul doreşte acest lucru, Compania poate trimite prin curierat (pe cheltuiala Utilizatorului) un exemplar semnat şi ştampilat.


6. Voucher

Balneomedica.ro emite Voucherul după confirmarea efectuării plăţii iar turistul are obligaţia să se prezinte cu documentul la recepţia unităţii de cazare, în lipsa acestuia riscând să nu fie cazat.


7. Expediere Vouchere/Bilete electronice

Voucherele/Biletele electronice vor fi trimise automat la adresa de e-mail specificată în cadrul completării formularului cu datele personale înainte de transmiterea cererii de rezervare. Astfel este obligatoriu ca adresa e-mail menţionată în timpul procesului de rezervare să fie validă şi activă, Balneomedica.ro neputând fi trasă la răspundere în cazul unui prejudiciu adus turistului deoarece Voucherul/Biletul Electronic nu este primit la timp.


8. Expedierea Voucherelor/Biletelor de avion tipărite

La cerere, Balneomedica.ro va expedia, pe cheltuiala Utilizatorului, Voucherele/Biletele de avion tipărite în maxim 2 zile lucrătoare.

Biletele vor fi trimise Turistului ca şi “Scrisoare recomandată” la adresa specificată ca adresă de corespondenţă, în cadrul completării formularului cu datele personale înainte de transmiterea cererii de rezervare.


 X . Modificarea sau anularea rezervării datorită Unităţilor de Cazare.

Orice informaţie referitoare la posibile schimbări în rezervarea deja efectuată vor fi comunicate de către angajaţii Balneomedica.ro fie telefonic, fie la adresa de e-mail specificată  în momentul primirii notificării oficiale de la hotelier.

Balneomedica.ro nu îşi va asuma responsabilitatea pentru pierderile survenite în urma unei greve a angajaţilor hotelului, a unor situaţii de forţă majoră (intervenţii guvernamentale, războaie, răpiri, incendii, inundaţii, accidente, furtuni, atacuri teroriste, acţiuni industriale) sau a oricărei situaţii independente de controlului direct al Balneomedica.ro ce rezultă în anularea rezervării.


XI. Rambursarea costului rezervării

În cazul anulării unei rezervări deja achitate,  prin www.Balneomedica.ro, efectuată la o dată anterioară datei de plecare, turistul trebuie să fie conştient că penalizările rezultate în urma operaţiunii vor fi impuse de hotelier în funcţie de politicile de anulare şi rezervare.

Unele sejururi achiziţionate în regim promoţional nu permit modificări (cum ar fi pachetele Early Booking, etc) sau rambursarea sumei achitate, nici măcar în cazul anulării la o dată anterioară datei de plecare. Anularea sau neprezentarea înseamnă pierderea sumei totale plătită pentru acest tip de sejur.


XII. Reclamaţii

În cazul în care turistul este nemulţumit de serviciile turistice primite, acesta are obligaţia de a întocmi o sesizare în scris, clar si explicit, cu privire la deficienţele constatate la faţa locului, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat, ce se va transmite prompt atât Companiei, pe adresa biroului Top Travel Office SRL (Bulevardul Dacia nr. 20, birou HDR2, etaj 5, sector 1, Bucuresti, România) sau prin e-mail la adresa cât şi prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului).

Atât Compania cât şi prestatorul de servicii turistice vor acţiona imediat pentru soluţionarea sesizării. În cazul în care sesizarea nu este soluţionată sau este soluţionată parţial, turistul va depune la sediul Companiei o reclamaţie în scris, în termen de maximum 5 zile calendaristice de la încheierea calătoriei, Compania urmând ca, în termen de 5 zile calendaristice, să comunice turistului despăgubirile care i se cuvin.


XIII. Securitatea datelor personale

BalneoMedica.ro respectă în totalitate legislaţia privind securitatea datelor personale ale Utilizatorului şi se angajează să nu înstrăineze aceste date către terţe părţi.

Când utilizează  formularul cu datele personale înainte de transmiterea cererii de rezervare, Utilizatorului i se va cere să introducă anumite informaţii personale, indispensabile pentru confirmarea rezervării şi pentru emiterea corectă a rezervării. De fiecare dată când se transmite o cerere de rezervare, Compania va trebui să trimită către hotelieri informaţii despre: nume, prenume şi în cazul copiilor, date despre vârsta acestora.

Datele personale sunt stocate de către Balneomedica.ro într-o bază de date ce este folosită exclusiv intern şi face posibilă analiza, de către Companie, a dorinţelor şi comenzilor Clientului.


Top Travel Office SRL deţine autorizarea de prelucrare a datelor cu caracter personal număr 23228, în conformitate cu legea nr.677/2001, modificată şi completată.

Balneomedica.ro va face tot posibilul ca fiecare Utilizator să aibă acces la produse noi, servicii sau promoţii prezentate pe www.balneomedica..ro. Prin urmare, Compania îşi rezervă dreptul de a informa Utilizatorul cu privire la campanii promoţionale. Utilizatorul poate opta pentru renunţarea la aceste informaţii, trimiţând un e-mail la adresa .

În vederea acceptării acestui statut, Utilizatorul confirmă autenticitatea datelor sale personale şi, în acord cu Legea pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date - nr.677 / 2001, este de acord cu stocarea şi procesarea acestor date. Utilizatorul poate, ulterior, verifica şi modifica aceste date.


XIV. Telefon/Call Center

Numerele de telefon ale Top Travel Office SRL sunt asociate unei centralei telefonice VOIP oferită de către calltrack.ro (site deținut de către societatea While1 Software SRL, cu care societatea noastra are încheiat un contract de colaborare valabil).

Cand ne contactati prin telefon, colectam numarul dvs. de telefon si orice informatii pe care ni le furnizati in timpul conversatiei cu noi. Este posibil sa inregistram apelurile telefonice, pentru îmbunătățirea serviciilor noastre sau folosirea ca mijloc probator și vom prelucra datele cu caracter personal pe care ni le oferiți. Daca nu sunteti de acord cu inregistrarea, va rugam sa ne contactati pe e-mail la adresa


XV. Dispoziţii finale

Balneomedica.ro îşi rezervă dreptul de a anula rezervarea unui Utilizator şi a renunţa la contract, restituind plăţile efectuate (dacă există), fără a justifica o astfel de acţiune.

Balneomedica.ro îşi rezervă dreptul de a modifica unilateral Termenii şi condiţiile precum şi statutul companiei. Clientul are obligaţia de a citi Termenii şi condiţiile şi statutul companiei înainte de efectuarea rezervării iar prin acceptarea lor este legat de dispoziţiile valabile la data efectuării rezervării sau a cumpărării sejurului.

În cazul în care anumite aspecte nu sunt reglementate în prezentul Statut, acestea sunt supuse Codului Civil şi legilor române în vigoare.





Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul limitarii accesului in spatiile Top Travel Office SRL in contextul COVID-19


Balneomedica.ro (Top Travel Office SRL), cu sediul in Romania, Bulevardul Dacia nr. 20, birou HDR2, etaj 5, sector 1, Bucuresti inregistrata in Registrul Comertului sub nr. J40/7075/2020, cod unic de inregistrare 24413926, atribut fiscal RO, denumita in continuare „Operatorul“, prelucrează in conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul UE), denumit in continuare GDPR, datele dumneavoastră cu caracter personal cu buna credința si in realizarea scopurilor specificate in prezenta Nota de informare. Aceste date cu caracter personal, aparținând dumneavoastră in calitate de salariat ori de vizitator (denumita in continuare "Persoana vizata"), au fost furnizate către Operator de catre Dvs cu ocazia prezentei Dvs. in incinta cladirii, iar prelucrarea se va realiza conform celor de mai jos: 

I. DATELE CU CARACTER PERSONAL

Datele prelucrate sunt rezultatele masurarii temperaturii corpului cu mijloace adecvate (termoscanner, termometru cu infrarosu) pentru a verifica daca aceasta depaseste ori nu un anumit nivel predefinit (ex.: 37,3 grade Celsius sau orice alta valoare stabilita ca urmare a recomandarilor si/sau instructiunilor autoritatilor si/sau politicilor interne ale Operatorului si/sau legislatiei relevante) ce poate fi un indicator al infectarii cu virusul COVID-19. Indiferent de mijloacele folosite pentru masurare, rezultatele masuratorilor nu sunt stocate in niciun mod. 

II. SCOPURILE PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Temeiul Legal Permiterea accesului in cladire in mod responsabil, prin luarea tuturor masurilor tehnice si organizatorice adecvate pentru asigurarea sanatatii si securitatii in munca si reducerea raspandirii virusului COVID-19, fiind aparat indirect si un interes public ori comunitar. Deoarece datele cu caracter personal sunt speciale, temeiul prelucrarii este reprezentat de art. 9, alin.2, lit. b (indeplinirea obligatiilor si drepturilor specifice ale Operatorului), lit. g (interes public major) si lit. i (motive de interes public in domeniul sanatatii publice) din GDPR, interesul legitim al Operatorului de asigurare a tuturor conditiilor adecvate privind sanatatea si securitatea in munca, conform legislatiei relevante (ex. Codul Muncii, Legea nr. 319/2006) si indeplinirea unei obligatii legale (prevederile legale ce reglementeaza aspecte precum triajul epidemiologic, masurarea prealabila a temperaturii corporale, continute in acte precum HG nr. 24/2020), in baza art. 6, alin.1, lit.c din GDPR. Prelucrarea datelor se face cu respectarea principiilor prelucrarii, conform GDPR, respectiv legalitate, echitate, transparenta, reducerea la minimum a datelor, exactitate, limitari legate de stocare, integritate si confidentialitate.

III. DURATA PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Prelucrarea (inclusiv stocarea) se realizează pe durata necesara realizarii scopurilor prelucrarii; pentru evitarea oricarui dubiu, datele colectate nu sunt stocate. 

IV. OPERATORI/ PERSONALE IMPUTERNICITE SI DESTINATARII DATELOR

Datele cu caracter personal nu sunt transmise vreunui tert. 

V. TRANSFERUL INTERNATIONAL

Nu se transfera datele către alte societati / entitati din alte ţări in afara UE/EEA. 

VI. NECESITATEA PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Furnizarea datelor cu caracrer personal este necesara pentru accesul in cladire, fiind o masura adecvata din categoria celor necesare pentru asigurarea sanatatii si securitatii in munca si reducerea raspandirii virusului COVID-19. In cazul in care Persoana vizata refuza masurarea temperaturii corporale sau temperatura depaseste pragul predefinit, accesul in cladire nu va fi permis; in cazul in care Persoana vizata este salariat al Operatorului, acesta se poate adresa unui cadru medical competent ori poate continua telemunca, conform reglementarilor interne si legislatiei relevante. Daca Persoana vizata nu este salariat al Operatorului, aceasta se poate adresa unui cadru medical competent. 

VII. PROCES DECIZIONAL AUTOMAT

Nu exista proces decizional automatizat, inclusiv crearea de profiluri. 

VIII. DREPTURILE PERSOANEI VIZATE

In calitate de Persoana vizata, aveți următoarele drepturi cu privire exclusiva la datele dumneavoastră cu caracter personal, prevăzute de GDPR:

a. dreptul de acces la date conform art. 15; 

b. dreptul de rectificare a datelor, conform art. 16; 

c. dreptul de stergere a datelor, conform art. 17; 

d. dreptul la restricționarea prelucrarii datelor, conform art. 18; 

e. dreptul la portabilitatea datelor, conform art. 20; 

f. dreptul de a obiecta, conform art. 21; 

g. dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automatizate, inclusiv profilare, conform art. 22; 

Pentru exercitarea acestor drepturi va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la Top Travel Office SRL. Va vom raspunde acestor solicitari in termen de o luna, acesta putand fi prelungit in conditiile legii cu doua luni (in functie de numarul de solicitari si de complexitatea acestora). De asemenea, va este recunoscut dreptul de a depune o plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (Bd. General Gheorghe Magheru nr. 28-30, sectorul 1, cod poștal 010336, Bucuresti, Romania, telefon 031.805.92.11, e-mail anspdcp@dataprotection.ro), precum si dreptul de a introduce o cale de atac judiciara. Operatorul de date cu caracter personal garantează faptul ca prelucrează datele dumneavoastră in condiții de legitimitate, implementând totodată masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru asigurarea integrității si confidențialității datelor conform art. 25 si 32 din GDPR.In cazul in care Operatorul intentioneaza sa prelucreze ulterior date cu caracter personal in alt scop decat cel pentru care acestea au fost colectate, Operatorul va furniza persoanei vizate, inainte de aceasta prelucrare ulterioara, informatii privind scopul secundar respectiv si orice informatii suplimentare relevante, potrivit Regulamentului UE.