1. Tarifele (exceptând perioadele de Sărbători) sunt exprimate în RON, pe persoană pe sejur de 3 sau 4 nopți și includ TVA, mic dejun, tratament (1 consult medical și 3 proceduri/zi ), parcare și internet wireless și taxe locale.2. Tariful de noapte suplimentară include TVA, mic dejun, tratament (1 consult medical și 3 proceduri/zi medicale), parcare și internet wireless și taxe locale.
3. Pentru sejururi mai lungi de 4 nopți, în intervalul perioadei afișate, tariful de noapte suplimentară se înmulțește cu numărul de nopți dorite, cu obligativitate la demipensiune sau pensiune completă.
Nu sunt prezentate politici speciale.
Nu sunt prezentate politici speciale.
1. Copiii sub 6.99 ani beneficiază de gratuitate la cazare și cură-balneo, fără pat suplimentar (maxim 2 copii în cameră).
2. Al treilea copil cu vârsta până în 6.99 ani achită 50 RON/zi/pers pentru pat suplimentar cu mic dejun.
3. Copiii cu vârsta cuprinsă între 7–13.99 ani achită 50 RON/zi pentru cazare cu mic dejun și pat suplimentar.
4. Copiii cu vârsta cuprinsă între 7–13.99 ani achită 20 RON /zi cazare fără mic dejun și pat suplimentar.
5. Servicii masă:
- copiii cu vârsta între 7-14 ani achită 15 RON/zi pentru mic dejun.
- copiii cu vârsta între 7-14 ani achită 25 RON/zi pentru serviciile de masă cu demipensiune (cină/dejun).
- copiii cu vârsta între 7-14 ani achită 45 RON/zi pentru serviciile de masă cu pensiune completă
6. Cura Balneospa:
- gratuit pentru copii cu vârsta între 0 – 7 ani conform copie certificat de naștere și bilet de trimitere de la medic.
- 12 RON/zi/copil pentru copiii cu vârsta între 7-14 ani, conform copie certificat de naștere + 1 examinare
- 24 RON/zi/copil pentru copiii cu vârsta de peste 14 ani, ce include 3 proceduri/zi + 1 examinare
* Examinare de specialitate: 25 RON/pers
Nu sunt prezentate politici speciale.
1. Serviciile suplimentare, precum și contravaloarea eventualelor pagube înregistrate în inventarul camerelor, vor fi achitate de către turist direct la recepția hotelului.
2. Reclamațiile privind calitatea și cantitatea serviciilor prestate se vor formula în scris de către turist și se vor depune la recepția hotelului înainte de terminarea sejurului. Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.