1. Tarifele Standard (exceptând perioadele de Sărbători) sunt exprimate în RON, pe cameră, pe noapte, includ TVA, mic dejun/pensiune completa (meniu fix sau fișă cont), piscina exterioară şi centrul Spa în perioada 15.06 - 15.09.
2. Tarifele sunt valabile pentru minim 3 nopți de cazare.
3. Fișa cont inclusă în tarif are valoarea:
- 55 RON/pers./zi în intervalul 01.05 - 18.06, 11.09 - 15.12;
- 75 RON/pers./zi în intervalul 19.06. - 10.09.
4. Patul suplimentar se taxează cu 30 RON/zi.
5. Taxa de stațiune se achită la recepție.
Check-in: Ora 18.00
Check-out: Ora 12.00
În cazul în care în ultima zi de sejur, camerele rămân ocupate după această oră, turistul trebuie să achite 50% din contravaloarea camerei, la tariful de recepție.
Nu sunt prezentate politici speciale.
1. Copiii cu vârsta până la 4.99 ani, însoțiti de 2 adulți, beneficiază de gratuitate la cazare şi mic dejun fără pat suplimentar.
2. Un copil cu vârsta cuprinsă între 5 şi 11.99 ani, însoțiți de 2 adulți, achită taxa de utilităţi în valoare de 20 RON/noapte şi 50% din contravaloarea micului dejun, fără pat suplimentar.
3. 2 Copii cu vârsta până la 11.99 ani achită taxa de utilităţi în valoare de 20 RON/noapte, fără pat suplimentar în cameră dublă SAU contravaloarea patului suplimentar (30 RON/noapte);
4. Copiii cu vârsta peste 12 ani sunt considerați adulți și achită pachetul integral.
5. Pentru un adult însoțit de un copil cu vârsta de până la 5 ani, se aplică tariful de cameră single.
6. Copiii cu vârsta până la 11.99 ani beneficiază de 2 proceduri de tratament în baza biletului de trimitere de la medicul de familie şi a certificatului de naştere.
7. Dacă se solicită meniu fix pentru copiii de până la 12 ani, tariful este de 45 RON/zi/persoană.
1. Nu este permis accesul cu animale de companie.
1. Serviciile suplimentare, precum și contravaloarea eventualelor pagube înregistrate în inventarul camerelor, vor fi achitate de către turist direct la recepția hotelului.
2. Reclamațiile privind calitatea și cantitatea serviciilor prestate se vor formula în scris de către turist și se vor depune la recepția hotelului înainte de terminarea sejurului. Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.