Hotel Praid, Praid - 2 stele
Hotel Praid - Exterior
Hotelul Praid 2* este situat în centrul Stațiunii Praid lângă șoseaua principală, la numai 300 metri distanță de salină și 500 metri de băi și ștrandul sărat. Hotelul Praid a fost renovat și modernizat complet în anul 2009.
Hotelul Praid dispune de o capacitate de cazare de 62 de locuri în 26 camere și apartamente.
Etajul I are 11 camere: 1 cameră single, 5 camere duble twin, 2 camere duble matrimoniale, 2 apartamente cu 3 locuri, 1 apartament cu 4 locuri.
Etajul II pune la dispoziţie tot 11 camere: 1 cameră single, 6 camere duble twin, 1 cameră dublă matrimonială, 2 apartamente cu 3 locuri, 1 apartament cu 4 locuri.
Ultimul etaj are 4 camere: 1 cameră dublă, 2 camere triple, 1 apartament Duplex (2 camere cu 2 băi și un hol capacitate 4-5 persoane).
Hotelul Praid are amenajată și o parcare proprie.
Află mai multe
La această unitate se pot face rezervări pentru tarife standard la cerere.
Căutăm pentru tine tarife pentru perioade alternative
Facilități oferite de Hotel Praid
-
Bar
-
Centru Spa
-
Cramă
-
Internet wireless
-
Loc de joacă pentru copii
-
Parcare
-
Pizzerie
-
Restaurant
-
Terasă
Restaurant Hotel Praid
Restaurantul
Hotelului Praid are o suprafaţă de peste 250 mp şi o capacitate de până la 150 locuri la mese în 2 saloane şi 150 locuri pe terasa de vară.
Meniul restaurantului este variat, cuprinzând diverse specialități din bucătăria tradițională secuiească, ardelenească, dar și din cea internațională.
Hotelul are și o pizzerie de 40 de locuri și o terasă cu 70 de locuri.
Sala Conferinte
Restaurantul poate să asigure și desfășurarea unor evenimente precum: simpozioane, conferințe, cursuri, lansări de produse, cocktail-uri, aniversări, cât și evenimente familiale: nunți, botezuri, reuniuni, onomastici. Pentru evenimente sunt puse la dispoziție: echipamente audio-video, sonorizare, instrumente office, internet wireless.
SPA Hotel Praid
Hotelul Praid colaborează cu Bazele de Tratament ale Salinei Praid, oferindu-se contra cost, următoarele proceduri:
- speleoterapie/climatoterapie în mina de sare, pentru afecţiuni respiratorii (tot timpul anului);
- băi sărate hidrotermale, pentru afecţiuni reumatice şi ştrand sărat (în perioada 01 iunie – 15 octombrie).
Politicile de la Hotel Praid
Mențiuni tarife
Check-in/Check-out
Anulare
Politici copii
Animale de companie
Informații suplimentare
1. Tarifele Standard (exceptând perioadele de Sărbători) sunt exprimate în RON, pe cameră, pe noapte și includ TVA, mic dejun și taxa de stațiune și sunt valabile pentru sejururi de minim 2 - 4 nopţi.
2. Pentru sejururi mai lungi de 4 nopți, regăsiți ofertele la Oferte Speciale.
3. Servicii masă (fişă cont):
a) demipensiune (card valoric):
- 50 RON/pers/zi (în perioada 15.04 - 09.06.2022 și 05.09 - 22.12.2022);
- 60 RON/pers/zi (în perioada 10.06 – 04.09.2022 și vacanțe).
b) pensiune completă (card valoric):
- 90 RON/pers/zi (în perioada 15.04 - 09.06.2022 și 05.09 - 22.12.2022);
- 100 RON/pers/zi (în perioada 10.06 – 04.09.2022 și vacanțe).
4. Tarif intrare Salina Praid adulţi (35,00 RON/ zi la abonament şi 50 RON pt. vizitare).
5. Abonamentul cuprinde MINIM 5 ZILE CONSECUTIVE, valabil pentru 1 intrare/ zi.
Check-in: Ora 14.00
Check-out: Ora 12.00
Nu sunt prezentate politici speciale.
1. Copiii cu vârsta până la 3.99 ani, cazaţi în cameră cu 2 adulţi, beneficiază de gratuitate la cazare, dacă nu se solicită pat suplimentar.
2. Copiii cu vârsta cuprinsă între 4 şi 6 ani, achită mic dejun și taxa de utilități (30 RON/zi), fără pat suplimentar. Aceştia se vor caza în cameră triplă sau apartament.
3. Copii în vârstă de 0 - 2.99 ani beneficiază de gratuitate la tratament şi vizitare Salinei Praid,
4. Copii cu vârsta de peste 3 ani împliniţi achită 20,00 RON/ zi la abonament şi 35 RON pt. vizitare. Pentru însoţitor(i) se aplică tarifele obişnuite – adulţi (35,00 RON/ zi la abonament şi 50 RON pt. vizitare).
5. Tarifele pentru vizitare sau abonament (tratament) la salină pot fi modificate ulterior, funcţie de decizia conducerii S.N.S. București/ Salina Praid.
Nu sunt prezentate politici speciale.
1. Serviciile suplimentare, precum și contravaloarea eventualelor pagube înregistrate în inventarul camerelor, vor fi achitate de către turist direct la recepția hotelului.
2. Reclamațiile privind calitatea și cantitatea serviciilor prestate se vor formula în scris de către turist și se vor depune la recepția hotelului înainte de terminarea sejurului. Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.